O nama
Tko, što, kako, kada, gdje?
Konigo je nastao krajem 2020. godine, kad su se Gordana i Niccol odlučile ispuniti Niccolin san o poduzetništvu. Pružale smo podršku poduzetnicima u njihovim svakodnevnim poslovnim aktivnostima, pritom stječući vrijedno znanje i iskustvo.
Zajedničkim naporima smo uspješno savladale početne izazove i prilagodile se specifičnim potrebama klijenata.
Gordana se 2024. odlučila vratiti u klasičan ured i zaposlila se kod drugog poslodavca, dok Niccol samostalno pruža administrativnu i knjigovodstvenu podršku, te pomaže u razvoju poslovnih planova i automatizaciji poslovnih procesa.
Kako smo došle do imena Konigo? Sve smo zabilježile u našoj Blogovaoni.
Niccol
Virtualna asistentica
Radim kao virtualna asistentica posljednje 4 godine, a kako bi Gordana rekla, ja sam VA od brojeva i tablica!
Specijalizirala sam se za knjigovodstveno-financijske i administrativne poslove. Uživam u administrativnim zadacima i volim pretvarati nepregledne podatke u funkcionalne tablice u Excelu.
Osim virtualne asistencije, pomažem klijentima razvijati poduzetničke ideje kroz poslovne planove za samozapošljavanje. Uz Gordanu, sam izradila dva priručnika: “Priručnik za izradu poslovnog plana za samozapošljavanje” i “Priručnik paušalac”.
Volim istraživati nove softvere i aplikacije. Redovito koristim Office i Google alate, Canvu, Notion i Synesis. Otvorena sam za učenje rada u alatima koje vi koristite.
U Go2Human Hubu uspješno surađujem i s drugim virtualnim asistenticama.
Gordana
Vlasnica 🙂
Vanjska suradnica i vlasnica Koniga, naša desna ruka iz sjene – uvijek sam spremna dati savjet i ideju.
Gdje smo?
Gordana je napokon u službenom uredu, zaposlena kod drugog poslodavca i sretna. 🙂
Niccol je tamo gdje je njen laptop, što znači da je fleksibilna i dostupna bilo gdje i bilo kada! Većinu vremena radi od kuće, a ponekad i iz druge države, kako se to popularno kaže – remote.